Виконання вправ в художній гімнастиці

Надсилаємо інструктивно-методичні рекомендації Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період.

З метою оздоровлення дітей, попередження у них гіподинамії, вдосконалення рухових навичок в природних умовах та розвитку фізичної витривалості замість фізкультурних занять раз на тиждень варто організовувати дитячий туризм у формі прогулянок-походів за межі дошкільного закладу (піших, велосипедних), але лише за наявності відповідних природно-ландшафтних умов (ліс, луг, поле, водойма, лісосмуга, парк та ін.) та сприятливої погоди.

. Випробування в рамках основного конкурсного приймання проводяться лише після закінчення навчального року (червень-липень). За наявності вільних місць допускається додаткове конкурсне приймання (серпень), яке має бути організоване таким чином, щоб зарахування дітей (учнів, вихованців) відбулося не пізніше ніж за тиждень до початку нового навчального року.

Хто швидше назве? ..69

Обладнання: демонстраційні зразки для дітей — картки, поділені на З частини, силуетне зображення предметів, геометричних фігур.

Вихователь розставляє у різних місцях групової кім­нати прапорці на підставках. На кожному з прапорців зображена геометрична фігура — круг, трикутник, пря­мокутник або квадрат. Діти одержують картки із зобра­женням цих фігур. За сигналом педагога діти розбі­гаються. За другим сигналом збираються навколо «сво­їх» прапорців.

X і д. у грі беруть участь восьмеро дітей. Вихователь пропонує розглянути диск із вставленими циліндрами, зазначити розміщення їх по рядах за величиною, визна­чити колір. Звертає увагу на те, що у внутрішньому колі розміщені найнижчі циліндри, в середньому — вищі, а в зовнішньому — найвищі. Потім дає завдання вийняти циліндри з отворів (по радіусу). Кожний, хто бере ци­ліндр, повинен сказати, який він за величиною (висо­тою). «Дивіться, діти, циліндри однакового кольору ма­ють однакову висоту: червоні — найвищі, жовті — нижчі, зелені — найнижчі. А тепер спробуйте самі поставити циліндри на свої місця».

X і д. Вихователь викладає на дошці по одній пло­щинній геометричній фігурі, дитина за зоровим зраз­ком віднаходить у мішечку на дотик таку саму фігуру і показує. Якщо впізнала правильно, решта плескає у долоні.

Керівництво дидактичною грою потребує від педагога великої майстерності й такту. Важливо не тільки розв 8767 язати пізнавальне завдання гри, а й зберегти її як цікаву, близьку й доступну дітям діяльність.

Х і д. Варіант 6: вихователь виставляє набір карточок із цифрами від 6 до 65 (або з числовими фігу­рами). Показує на одну з карточок — дитина називає «сусідів» (попереднє і наступне числа). Ускладнюючи гру, вихователь роздає дітям карточки (десять кожно-

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Гдз по башкирскому языку 5 класс габитова усманова ответы

Гдз русский язык комплексный тренажер 2 класс барковская ответы

Решебник по русскому языку 6 класс практикум драбкина ответы